Profil de Kurt153

Bewezen Wegliefhebber

• 

26  messages

App verkeerd

De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.

Solution acceptée

Moderator

• 

252  messages

Dag @Kurt153  ,

We zijn ons bewust van het incident en ons technische team werkt eraan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd kun je het advies van @VossyGamer  opvolgen om je verbruik te controleren.

Met vriendelijke groet,

Yousra

Aspirant Hiker

• 

128  messages

Extra tip aan iedereen:

Bel #5580# om je gedetailleerd verbruik altijd te kunnen zien. Je hoeft hiervoor geen internetverbinding te hebben, je moet nergens inloggen, en het werkt op ieder toestel. 😉

Wandelaar

• 

35  messages

@Kurt153  schreef:

De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.

Idem hier. Is al sinds de invoer van de nieuwe tarieven. Doe geen moeite om het opgelost te krijgen... Klantendienst is compleet nutteloos in deze.

@Rizlaine Of heb je weer een prefab antwoord klaar?

Aspirant Hiker

• 

128  messages

Het is een bug in alleen de app. Probeer eens in te loggen op de Klantenzone via de website.
Als je kijkt zie je dat de cirkel duidelijk staat voor 1 GB, als je dus bijvoorbeeld 34,5 GB hebt verbruikt is de cirkel precies voor de helft gevuld.
Het is een simpele vormgeving-bug, als je op die cirkels drukt, zie je wel degelijk een correcte balk.

Aspirant Hiker

• 

59  messages

Ikzelf werk gewoon met aan dataverbruiksmeter

Dus ik kan perfect zien hoeveel ik verbruik 

Staat ingesteld op de Macs van mijn pakket en ververst ook op dezelfde dag als mijn abonnement 

Wandelaar

• 

11  messages

Idem. Heb 160+40. In my-hey staat een 160blok en een 40blok. Nu staat er een vreemd 2de 40blok waarvan iemand anders de data gebruikt. 
De chat antwoordde op 25/10 dat ik een zgz extra 40 promotie heb (dus 160+40+40?). Wiens verbruik: geen antwoord. Ik heb nog nooit van een promotie 160+40+40 gehoord. 
Van dat 2de vreemde 40blok wordt flink verbruikt en het zijn andere updatetijden (meestal van een dag eerder). Inmiddels zou ik volgens my-hey al 2x zoveel verbruiken als de flyboxteller weergeeft. Als ik 100gb verbruik zou ik volgens my-hey boven de 200 uitkomen waardoor ik in de betalende GB's terechtkom?
Ik neem aan dat de my-heyteller anders zou kunnen tellen dan de thuisteller. Maar dubbel? Mijn thuisteller telt vrijwel hetzelfde als het 160blok plus het originele 40blok. Het 2de mysterieuze 40blok moet wel een bugje zijn vanuit iemand anders.
De 100gb-grens  heb ik nog nooit gehaald, dus geen alarm. Maar ja, wel een beetje gek.

(Modifié)

Loading...