Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Continued Charges After SIM Subscription Cancellation Request

I subscribed to a Hey SIM card plan in December of last year. At the beginning of January this year, I submitted a cancellation request through their website. I subsequently received a confirmation email stating that my subscription had been successfully cancelled. However, despite this confirmation

Vraag

• 

Betaling

46

1

0

• Contact met klantendienst Hey

Post 7 maand geleden, en nog steeds geen verbetering. Enkel AI chatbot, niemand aan de lijn (wacht al bijna een week)!

Vraag

• 

Abonnement

21

1

0

• Factuur van 204 euro terwijl hij max 100 euro kan zijn

Waarom krijg ik een factuur van 204 euro, terwijl dit normaal niet kan, omdat de 2 telefoonnummers van mijn dochters niet over de 50 euro kan gaan. Contact opnemen met jullie lukt niet, ik krijg enkel een AI chatbot die zegt dat iemand contact met mij zal opnemen, maar dit gebeurd niet!

Vraag

• 

Producten

99

1

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Overstap herlaadkaart Orange naar Hey

Hey, Ik gebruik momenteel nog een gewone gsm (smartphone is gisteren besteld). Momenteel gebruik ik nog een herlaadkaart van Orange. Ik heb gemerkt dat als ik een simkaart wil aanvragen bij Hey, je Itsme daarvoor nodig hebt. Maar aangezien ik nog geen smartphone heb momenteel en er vroeger ook nooit

Vraag

• 

Abonnement

72

3

0

• Officiële oplossing

Modem activeren vanop afstand

Goedemiddag, Ik vroeg mij af of de modem vanop afstand kan geactiveerd worden. Onze modem was kapot gegaan en de technieker is langsgekomen (ik was niet thuis, want er was geen bericht gestuurd) en een nieuwe modem achtergelaten. Hij zei dat ik moest bellen naar 5000 en dat ze het vanop afstand ging

Vraag

• 

Internet 

37

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Factuur in 2 delen

Ik ben sinds kort overgestapt naar Hey! na eerst bij Orange gezeten te hebben. Ik heb een GSM-abonnement en een Internet-abonnement. Ik krijg voor elk een aparta factuur. Kunnen deze samengevoegd worden tot 1 factuur? Bijkomende situatie: ik zie op MyHey! enkel de facturen voor mijn GSM. De facturen

Vraag

• 

Factuur

55

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

1.9K Berichten

1.9K