Discussie
Officiële oplossing
Facturatie periode
Hey ! Factuur nr: 09698340626 Periode factuur : 13/05/2026 - 12/06/2026 De aanrekening van de producten is correct. Echter de periode waarop de factuur spreekt niet, op 13/05/26 werd er geen enkel product geactiveerd. Internet aansluiting werd door jullie pas uitgevoerd op 22/05/2026. Alle 3 de SIM
Vraag
•
Activatie
42
2
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Chat leegte
Is er uberhaupt bemanning van de chat Ik heb al oneindig dossiers aangemaakt met de "belofte" van de AI dat er een menselijke adviseur ging opgezet worden. Dit allemaal slechts om een domiciliering op te zetten, knop ontbreekt, al ontelbare keren doorgegeven.
Vraag
•
Betaling
57
2
0
Officiële oplossing
De bol-code werkt niet
HeyTelecom heeft mij opgelicht. Ik kocht via hun op 13 juni 2 cadeaukaarten van bol.com met een totale waarde van €100. Toen ik diezelfde dag de kaarten wou gebruiken bij bol.com was de waarde van de kaarten €0. Bij HeyTelecom krijg ik al weken te horen dat hun diensten dit gaan onderzoeken maar ik
Artikelen
•
Producten
65
1
0
Officiële oplossing
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 20; frequency 38900000, continue verbindings verlies. kabel is nog perfect.
CM State is NotUpstreamPartialService; ID 20; frequency 38900000, continue verbindings verlies. kabel is nog perfect. krijg dit iedere 5 minuten. het zorgt er ook voor dat downloaden vertraagd, is dit een modem probleem?
Vraag
•
Internet
34
1
0
Domiciliëring wijzigen
Ik zou graag de betalende rekening van mijn domiciliëring voor mijn hey-abonnement wijzigen. De app geeft steeds volgende foutmelding.
Vraag
•
Factuur
28
1
0
Officiële oplossing
Installatie Internet
Hi ik heb een nieuwe kabel laten trekken in een buis die nu achter de muur isolatie zit. Binnen zat er zo een raar bakje in de muur waar een stroomkabel uitkomt. dit nog liggen of gaan ze een nieuw bakje plaatsen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
57
1
0