Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

uw bestelling

dime
Aspirant Wegliefhebber

hallo,

ik wil me dochter een abonnement geven op mijn account.

ik heb dit al 2x geprobeerd telkens dat haar abonnement bijna vervalt bij de andere provider.

krijg netjes hier van een mail terug met bestelnummer --  Info over je bestelling en de volgende stappen.

Je ontvangt je simkaart (mini-,micro-, en nanoformaat) binnen 2 werkdagen via Bpost. Om veiligheidsredenen is je kaart nog niet geactiveerd. Je kan je simkaart online activeren bij ontvangst. Volg de instructies op de brief geleverd met je kaart.

dus ik denk dat is in orde 🙂

maar een paar uur later krijg ik deze mail

We zijn blij dat je de hey!-abonnementen leuk vindt !
Tijdens je bezoek heb je je bestelling niet afgerond. Goed nieuws: je winkelmand blijft nog 48 uur beschikbaar!

wat is hier aan de hand ?

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @dime ,

Heb je de stappen  zoals uitgelegd in dit artikel gevolgd

Rizlaine

dime
Aspirant Wegliefhebber

ja denk het wel anders zou ik geen mail krijgen van myorder@heytelecom.be  met me bestellingnr en hierin staat ook alle info over het abbo wat ik wil overzetten, huidige provider,

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@dime ,

Je moet contact  met de klantenservice opnemen en hen jouw bestelnummer geven. Zij zullen kijken wat er mis is