op 19-03-2023 10h38
hallo,
ik wil me dochter een abonnement geven op mijn account.
ik heb dit al 2x geprobeerd telkens dat haar abonnement bijna vervalt bij de andere provider.
krijg netjes hier van een mail terug met bestelnummer -- Info over je bestelling en de volgende stappen.
Je ontvangt je simkaart (mini-,micro-, en nanoformaat) binnen 2 werkdagen via Bpost. Om veiligheidsredenen is je kaart nog niet geactiveerd. Je kan je simkaart online activeren bij ontvangst. Volg de instructies op de brief geleverd met je kaart.
dus ik denk dat is in orde 🙂
maar een paar uur later krijg ik deze mail
We zijn blij dat je de hey!-abonnementen leuk vindt !
Tijdens je bezoek heb je je bestelling niet afgerond. Goed nieuws: je winkelmand blijft nog 48 uur beschikbaar!
wat is hier aan de hand ?
op 20-03-2023 13h16
op 20-03-2023 16h47
ja denk het wel anders zou ik geen mail krijgen van myorder@heytelecom.be met me bestellingnr en hierin staat ook alle info over het abbo wat ik wil overzetten, huidige provider,
20-03-2023 16h55 - bewerkt 20-03-2023 16h56
@dime ,
Je moet contact met de klantenservice opnemen en hen jouw bestelnummer geven. Zij zullen kijken wat er mis is
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.