op 19-09-2024 15h06
Goeiemiddag
Na overschakelen van abonnement ( huidig is nu Mobile L ) is er geen internettoegang op het betreffende toestel
Hulp gevraagd via chat ( wat een ramp ) Chatbot stelt enkele vragen en dan krijg je de melding dat een collega het zal overnemen
2 uur later wacht ik nog steeds op een collega ( dit reeds voor een 2de maal )
20-09-2024 13h12 - bewerkt 20-09-2024 13h12
Hallo @spargostef ,
Dit is een algemeen probleem 😞
Je kan contact met ons nemen via onze sociale media...
Rizlaine
4 weken geleden
Hallo ik heb ook het zelfde probleem ik heb al meerdere maanden geen internet na de switch van abonnementen ik heb meerdere keren geprobeerd om myhey te contacteren maar ik heb steeds geen antwoord.
woensdag
Hallo @Sara_ad ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Heb je al contact opgenomen met de klantendienst via de chat of op onze sociale media?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.