Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

na 2 weken nog steeds geen sim kaart ontvangen !

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

14/02 aanvraag gedaan om nummer over te zetten

Sim kaart zou binnen 48 uur geleverd worden - 28/02 nog steeds niks gezien ! Nummer is echter wel al overgezet, dus niet meer mogelijk om te bellen/sms'en 😠

Reeds 7 keer via chat contact genomen om een sim kaart te kunnen krijgen

Uiteindelijk case nummer 65926955 gekregen, maar dat schijnt ook al helemaal niks voorruit te helpen 🙄

Wat voor een service is dit eigenlijk ?

 

 

4 ANTWOORDEN 4

Tim
De Influencer
De Influencer

@Ikke Dat is inderdaad helemaal niet de bedoeling! Waarschijnlijk is de brief met je simkaart verloren gegaan met de post.. In dat geval zou je via de chat kunnen vragen of ze een nieuwe simkaart kunnen opsturen met behoud van je  nummer. Dat kan enkel via de chat op onze website of de support op Instagram/Facebook, want alleen zij mogen je persoonlijke gegevens inzien. Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten! 

Ikke
Beginnend Wegliefhebber

er werden er al 4 opgestuurd als we jullie chat-mensen mogen geloven - zijn die dan allemaal verloren gegaan ?????

Tim
De Influencer
De Influencer

@Ikke Dat is erg vreemd en niet handig dat je er zo lang op moet wachten. Het wordt in een enveloppe naar je adres gestuurd. Andere post krijg je wel aan? Misschien is er iets misgegaan met het adres dat je hebt doorgegeven? 

sebastienbo
Aspirant Wegliefhebber

Het maakt toch geen steek dat jullie zijn nummer al overzetten als hij zijn sim nog niet ontvangen heeft?

 

Bij andere providers moet je nog een activatie procedure lopen zoals een sms met een code sturen vanop de oude gsm.
Moesten jullie esim gehad hebben dan kon er helemaal niets verloren gegaan zijn met de post en duurt het ook niet een paar dagen tegen de klant het ontvangen heeft.

heytelecom is de enige provider die nog geen esim heeft. Ik heb letterlijk elk vorm van excuses al gelezen waarom ze het zogezegd nog niet hadden. De laatste was dat ze het veilig probeerden te maken, is het dan niet veilig bij alle andere providers?