op 07-12-2023 9h53
Beste, ik wil graag klant worden.
ik heb de bevestiging mail gekregen so far so good dus.
vandaag krijg ik een sms om mijn klant nummer door te bellen via orange om mijn overdracht te voltooien.
ik zit bij proximus pay& go dan heb je geen klantnummer.
wat doe ik nu?
mvg JD
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-12-2023 11h37
Hallo @mockmoon ,
Je moet je simkaartnummer geven, dat staat op de achterkant van de kaart 🙂
Rizlaine
op 07-12-2023 11h37
Hallo @mockmoon ,
Je moet je simkaartnummer geven, dat staat op de achterkant van de kaart 🙂
Rizlaine
op 07-12-2023 11h44
heb ik doorgegeven bij mijn aanvraag, dus die informatie hebben jullie al
op 07-12-2023 11h47
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via chat of sociale media.
Zij zullen controleren of het nummer dat je hebt opgegeven correct is 😉
op 07-12-2023 12h16
ik krijg op beide geen antwoord (chat & Instagram)
op 07-12-2023 14h29
We hebben veel vragen gehad na het succes van onze aanbiedingen, maar je zult snel een antwoord krijgen, dus maak je geen zorgen.
Bedankt voor jouw geduld
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.