op 14-05-2024 23h39
Hallo, ik had een paar dagen geleden een thuis internet abonnement aangevraagd. Op 27/05 zou iemand komen om vaste internet te installeren. Nu heb ik beslist om dat toch niet te doen en ik had geprobeerd om abonnement te annuleren via Hey - Mijn Producten - Internet en dan klikken op annuleren. Nu dat annuleren(zie foto) op de site werkt blijkbaar niet en dus probeer ik het hier op het forum om dat geannuleerd te krijgen. Dus enkel internet installatie annuleren. Mobiele internet abonnement had ik graag willen behouden.
Mvg
op 17-05-2024 16h37
Heb je al via de chatbot of via social media contact opgenomen met Hey! om je aanvraag stop te zetten?
op 17-05-2024 22h51
Het probleem met de chat is dat er niemand actief is. Je krijgt eerst een paar vragen van de bot en stopt het.
een maand geleden
Dag @Moedikkekoe, Probeer contact op te nemen met de klantenservice via Facebook of Instagram, daar zijn ze erg actief.
Groetjes,
Yousra
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.