op 19-10-2022 21h28
op page https://www.heytelecom.be/nl/hey-boost een typo
"met avec" stukje vertaling blijven hangen.
na het plaatsen van order, kwam er geen bevestigings email
dus in het ongewisse of het wel goed gegaan was. inmiddels is de sim kaart binnen
6 uur geleden sim kaart geactiveerd.
tot nu geen bevestigings/welkom email
dus ook nog geen account aan kunnen maken
status ???? geen idee
het helemaal digitaal gaan(geen email/geen foon) klinkt prima. als alles goed werkt heb ik de leverancier helegaar niet meer nodig om te communiceren.
een chat klinkt leuk, maar als dat een bot is die zaken noteerd wanneer ik terug gebeld gaat worden....
dacht het niet. ik wil niet gebeld worden. dat gebeurd meest op ongelukkige momenten (werk/koken/autorijden)
ik wil graag snel een antwoord op een vraag.
wat ik tot nu toe ervaar geeft geen bevredigend gevoel.
dus voorlopig maar 1 van de 3 familie abbo's over.
1 clan/familie abbo zou ook wel fijn zijn. (samen xx gb op maken)
oh ja nog een vraagje : van de 40gb mag je 25 gb in europa gebruiken. en van de boost ?? mogen we daar ook een deel van in europa gebruiken?
/end rant ! :-))
op 10-11-2022 9h35
Hallo @hgb380 ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Heeft de klantenservice contact met u opgenomen?
Voor de boost, is dit niet in Europa opgenomen...
Rizlaine
op 01-09-2023 13h14
Beste
Ik heb steeds hetzelfde probleem. Ik krijg de bevestigingsmail niet dus ik kan ook geen account aanmaken. Ik zit nu al een volledige week zonder 4G. Al meerdere malen naar de klantenservice gestuurd maar ze nemen geen contact terug op...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.