VossyGamer, ik vermoed dat Peerweb zijn smartfone als hub wil gebruiken om bvb een xbox met internet te verbinden via telefoon. Met NAT64 zou dat geen probleem mogen zijn maar zowel de provider als de firmware moeten het ondersteunen. CGNAT is al zeker 35 jaar oud en kon soms te weinig IP adressen aan de provider toewijzen... maar NAT64 was de opvolger en is ook al in gebruik sinds 1998 of zo? Enfin, U heeft zo te zien een orange router en kan PeerWeb allicht beter helpen dan ik kan, want ik heb enkel gsm lijn en zit niet te gamen/surfen op mijn baksteen. (mijn Ulefone armor weegt zowat 600 gram)
Vossy en Peer... Ik gebruik mijn baksteen ook niet als hub, hoewel die ervoor geschikt zou zijn... Dat 600 gram zware ding dient om te bellen, en zowat vier jaar geleden werden alle overbodige apps en energiezuipers verweiderd. Ik kan nog steeds omtrent vijf weken genieten van een enkele oplaadbeurt zonder vrees over lege batterij. (Staat na 4 weken doorgaans nog op meer dan 35 pct... vandaar dat gewicht... er zit wss 500 gram batterij in die ulefone armor. (dit was ter info)
Solution acceptée
peerweb
Aspirant Wegliefhebber
•
5 messages
il y a 5 mois
Het abonnement is goedkoop. Dus ik aanvaard het ongemak.
De dns'sen zijn al ipv6, hopelijk delen ze in de toekomst die adressen ook uit.
3
kerremelk
Bewezen Wegliefhebber
•
13 messages
il y a 5 mois
Carrier Grade Network Adress Translation zou geen probleem mogen zijn als IPV6 gebruikt wordt?
0
0
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 messages
il y a 5 mois
Hey,
Dit kan je eenvoudig uitzetten door in te loggen op de interface van de Orange modem-router via de webbrowser.
VossyGamer
0
kerremelk
Bewezen Wegliefhebber
•
13 messages
il y a 5 mois
VossyGamer, ik vermoed dat Peerweb zijn smartfone als hub wil gebruiken om bvb een xbox met internet te verbinden via telefoon. Met NAT64 zou dat geen probleem mogen zijn maar zowel de provider als de firmware moeten het ondersteunen. CGNAT is al zeker 35 jaar oud en kon soms te weinig IP adressen aan de provider toewijzen... maar NAT64 was de opvolger en is ook al in gebruik sinds 1998 of zo? Enfin, U heeft zo te zien een orange router en kan PeerWeb allicht beter helpen dan ik kan, want ik heb enkel gsm lijn en zit niet te gamen/surfen op mijn baksteen. (mijn Ulefone armor weegt zowat 600 gram)
mvg, Jaak
1
0