op 01-12-2022 13h04
Beste,.
ik ben sinds twee dagen in het bezit van mijn nieuwe simkaart, heb mijn nummer laten overzetten van mobile Vikings. Heb die bij het krijgen van de brief laten activeren, maar heb tot nu toe nog geen email gekregen dat moet bevestigen dat mijn simkaart geactiveerd is.
Er is voor zover ik weet geen enkele manier om jullie direct te contacteren hiervoor. Enkel een chat optie, die gewoon een dode link blijkt te zijn. Als ik niet beter wist lijkt dit op een scam.. Schandalig, want ik betaal voor jullie 'service'
Mijn oude simkaart doet het ook niet meer, waardoor ik totaal niets meer kan.
Los dit op aub
We moeten allemaal voort.
Dank
02-12-2022 17h06 - bewerkt 02-12-2022 17h07
Hallo @wassili ,
Je moet even wachten op de site om de chat te zien. Je kan contact met ons opnemen via Facebook, er moet een probleem zijn met de overdracht 😞
Aarzel niet om me op de hoogte te houden !
Rizlaine
op 02-12-2022 17h57
Wat via facebook?
Ik gebruik dat niet. Wat dacht je van een email, of telefoon nummer.
De chat(bot) werkt ondertussen via andere browser. Een tip, vermeld dit even op jullie website, want veel mensen lopen hier tegen aan.
Ik vraag niet om te bevestigen dat er een probleem is, dat had ik ook al door. Ik vraag voor een oplossing.
Bij deze hou ik u dus op de hoogte
op 06-12-2022 12h00
MIJN Nummer kan niet activeren
op 06-12-2022 13h42
op 07-12-2022 12h54
ja dat heb ik gedaan
op 08-12-2022 16h43
@007TNyima , je moet contact met de klantenservice voor activering opnemen...
ze zullen kunnen zien wat het probleem is en doen wat nodig is
op 08-12-2022 22h16
fake deze maatschappij
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.