Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

activeren simkaart duurt lang

glennd
Aspirant Wegliefhebber
Spoiler
 

Hi

Ik kom  van mobile vikings. Op 2/5/24 de hey simkaart ontvangen en tussen 19u en 20u de de activatie van de sim gedaan.

Op 3/5/24 om 6u30 nog steeds geen mail van jullie en nog steeds bij mobile vikings.

8 ANTWOORDEN 8

glennd
Aspirant Wegliefhebber

En ja heb zelfde mail adres gebruikt als bij de aanvraag

artemis
Aspirant Wegliefhebber

Ik moest op de activatie wachten rond 12 uur voor de eerste sim, en rond 36 uur voor de tweede sim.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @glennd ,

Is alles in orde voor jou?

Normaal kan activering tot 24 uur duren...

Rizlaine

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Ik ben ook al langer dan 24 uur aan het wachten 

Dag @Kurt153 ,

Heb je al contact opgenomen met de klantendienst via Messenger of Instagram?

Yousra 

Kurt153
Bewezen Wegliefhebber

Jaja via messenger al veeeeeeeeel gechat🙂

Krisja
Aspirant Wegliefhebber

En hoe helpen jullie (nieuwe) klanten die geen messenger of instagram hebben?

Dit is iets wat ik na het bestellen van 2 GSM abonnementen en een internet abonnement gezien heb. Geen contactpersoon hebben op een "normale" manier is een groot minpunt voor mij.

Zeker nu ik al een simpele vraag wil stellen. De eerste kaart (komende van Orange) werd na enkele uren reeds (digitaal) overgezet, de tweede kaart (ook van Orange) is nog niets mee gebeurt (na nijna 48 uur).

Na mijn buurman (in zelfde app. van jullie verteld te hebben, start hij ook de procedure voor internet. Hij heeft een keuze uit 3 data die alle drie vroeger liggen dan mijn keuze. Hij komt van MV ik van Orange (waar het overzetten van internet waarschijnlijk ook gewoon zonder fysieke tussenkomst kan gebeuren).

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Krisja ,

Je kan ook via chat contact met ons nemen 🙂

Rizlaine