En hoe helpen jullie (nieuwe) klanten die geen messenger of instagram hebben?
Dit is iets wat ik na het bestellen van 2 GSM abonnementen en een internet abonnement gezien heb. Geen contactpersoon hebben op een "normale" manier is een groot minpunt voor mij.
Zeker nu ik al een simpele vraag wil stellen. De eerste kaart (komende van Orange) werd na enkele uren reeds (digitaal) overgezet, de tweede kaart (ook van Orange) is nog niets mee gebeurt (na nijna 48 uur).
Na mijn buurman (in zelfde app. van jullie verteld te hebben, start hij ook de procedure voor internet. Hij heeft een keuze uit 3 data die alle drie vroeger liggen dan mijn keuze. Hij komt van MV ik van Orange (waar het overzetten van internet waarschijnlijk ook gewoon zonder fysieke tussenkomst kan gebeuren).
glennd
Aspirant Hiker
•
9 messages
il y a 1 an
En ja heb zelfde mail adres gebruikt als bij de aanvraag
0
artemis
Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
il y a 1 an
Ik moest op de activatie wachten rond 12 uur voor de eerste sim, en rond 36 uur voor de tweede sim.
0
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
il y a 1 an
Hallo @glennd ,
Is alles in orde voor jou?
Normaal kan activering tot 24 uur duren...
Rizlaine
5
0