een week geleden
Op 29-12-2024 ben ik veranderd van Orange naar Hey. Tot op heden is mijn simkaart nog niet geactiveerd .Als alleenstaande ben ik niet meer bereikbaar ,ik heb geen andere telefoon. Ik heb verschillende berichten op de chat geplaatst maar er komt geen enkele reactie. Men stuurt wel een rekening periode 29-12 tot 3-1 5€ . De wet zegt dat men per dag laattijdigheid 3 € compensatie moet betalen. (zie BIPT) .Ik vraag mij af komt er een oplossing ,men kan toch niet blijven wachten. Of is de oplossing overschakelen naar Proximus? Ik weet niet hoe ik anders geholpen kan worden.
een week geleden
Bonjour @Gino5 ,
Het spijt me voor de situatie en het ongemak dat dit veroorzaakt. Zou je ons kunnen contacteren via onze sociale media, op Facebook of Instagram ? We zorgen ervoor dat er snel een oplossing wordt gevonden.
Nogmaals sorry dat je zolang hebt moeten wachten, en bedankt voor je geduld.
Rizlaine
een week geleden
Geachte,
Reeds verschillende berichten gepost op Facebook Messenger :8-1 , 9-1 10-1 .
een week geleden
Er was geen enkele reactie op mijn berichten.
maandag
Beste ,tot op heden heb ik geen verbinding met mijn telefoon;op ingegeven berichten op Messenger chat ,krijg ik geen reactie ? Werd dit gelezen ? Ik kan nog 2 dagen geduld hebben maar er zal bij geen oplossing niets anders opzitten dan over te schakelen naar Proximus.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.