Beginnend Wegliefhebber
•
5 messages
abonement en klantendienst
slechtste provider tot en met je kunt niks doen simkaart activeren is een mirakel, klantendienst is een ramp wachten op het chat ik weet niet hoelang soms komt zelfs niemand opdagen.je moet hell moeite doen vanaf te geraken ook nog in het midden van Europa zoiets bestaat gewoon is een scandaal.Hoe kan de overheid zoits toelaten gewoon pesterij is dat.Aangeraden als jij de naam ziet of hoort "HEY" ga lopen.niet mee beginnen.
Krisja
Wandelaar
•
107 messages
HEY! Hakan,
Heb je ondertussen al een betere provider voor uw specifieke wensen gevonden. Je weet toch ook dat je voor de prijs van een stokbrood geen 7- gangen menu gaat krijgen hé. Als dan een onderbezette helpdesk het grootste probleem is, dan neem ik dat er graag bij...
5
0
Krisja
Wandelaar
•
107 messages
hey! Hakan,
Ik begrijp je niet als je zegt dat je al twee keer hebt opgezegd. Opzeggen hoeft toch niet! Je neemt contact met een andere provider, sluit een contract met hun af, en die regelen alles voor u binnen de 3 dagen (deze week kan het iets langer duren).
BTW, ik ben 61 en al even lang hier. What's the point of wat heeft dat te maken met je frustraties over hey!, Frustraties die ik best begrijp, als het tegenzit en jij bent het slachtoffer is het niet leuk, maar er zijn nog andere providers, die misschien wel sterker staan in dienstverlening. Toen we 4 jaar geleden verhuisden naar Leopoldsburg (zitten wel meer Turken hé...) heeft het bijna twee maanden geduurd eer mijn internet in orde was, dat was bij Orange, één van de drie grote spelers op internetgebied. Zo zie je maar, als het eens tegenzit, dan zit het tegen.
Dat je over de poppenkast begint die jij hier (duidelijk België bedoelend) al hebt meegemaakt, dat **bleep** ik niet. Je noemt jezelf nog Turk en niet Belg, staat het je hier niet aan? Wel, vul de zin dan maar zelf aan...
0