Verbruik in de app en myhey zone.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-10-2024 7h27
Sinds kort hebben mijn partner en ik een abbonement bij Hey telecom.
Als we naar de app gaan of de myhey zone op de website kunnen wij ons verbruik van de mobiele data niet zien.
Belminiten en sms kunnen we wel raadplegen, mobiele data blijft echter op 0 GB staan.
Is hier een oplossing voor?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 02-10-2024 8h54
Dag @KobeP ,
Er is een incident met betrekking tot het raadplegen van het verbruik. Je gaat de klantendienst van Hey! moeten contacteren, en zij zullen een dossier opstellen en doorsturen naar het technische dienst. Je kan de klantendienst bereiken via Facebook, Instagram of de chatbot.
Groetjes,
YousraB 🙂

