Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik buiten abonnement

dishshotput
Beginnend Wegliefhebber

Volgens mijn gedetailleerde factuur heb ik 818 MB data gebruikt in de categorie "Mobiele internetverbindingen en/of multimedia in het buitenland". Wat mij 5 EUR extra heeft gekost bovenop mijn abonnement. Het is mij echter niet duidelijk waar deze kost vandaan komt.

Het is wel zo dat ik in de facturatieperiode op reis ben geweest, namelijk een weekend in Barcelona, waar ik waarschijnlijk dus die 818 MB heb gebruikt. Echter, staat er bij het hey! mobile S abonnement duidelijk dat het om '5 GB data in België en de EU'. Het is ook niet mogelijk dat het om verbruik boven de 5GB gaat, aangezien ik volgens de factuur maar 471 MB in Belgie heb gebruikt. Kan het verduidelijkt worden waar deze extra kost vandaan komt?

 

2 ANTWOORDEN 2

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @dishshotput ,

Je kan hiervoor de klantendienst van Hey! contacteren (via sociale media of de chatbot). Zij kunnen je vertellen waarom je een buitenbundel hebt.

Groetjes,

Yousra

RedsFan
Aspirant Wegliefhebber

Mogeliijk heb je ergens internet verbruikt die niet in je abo valt, mss met een boot of vliegtuig, of ergens in een land voorbij gekomen die niet ondersteund wordt.