op 19-09-2022 12h55
Hallo, sinds een maand klant van het telecom. En sinds mijn overstap heb ik ongelooflijk traag mobiel internet. Webpagina's laden duurt ontzettend lang, en foto's versturen via WhatsApp is bijna onmogelijk. Heb al geprobeerd via de klantendienst maar krijg geen gehoor.
Het ligt niet aan mijn toestel aangezien ik nog een 2de simkaart(orange) heb die wel naar behoren werkt. Ook geeft mijn toestel aan dat ik gewoon op 4g zit, maar de beloofde snelheid van hey telecom wordt totaal niet behaald.
Hulp gevraagd alsjeblieft.
op 20-09-2022 16h09
Hey @Reyskensjelle,
Het kan zijn dat je hey! simkaart defect is. Je zou misschien best een vervangkaart aanvragen via je My hey! Dan zien we wel of het beter werkt.
Als je toestel werkt, de andere kaart die ook op het Orange netwerk is aangeslote werkt, kan het inderdaad van de Simkaart komen.
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.