Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfvolume volledig opgebruikt

Mahid
Beginnend Wegliefhebber

Hallo,

Ik heb een sms ontvangen waarin staat dat ik mijn surfvolume volledig heb opgebruikt en dat ik nu boven mijn abonnement maximaal €50 extra kan uitgeven aan extra surfvolume. Dat klopt niet, aangezien ik nog surfvolume over heb in mijn huidige abonnement. In mijn account zie ik nu dat er inderdaad extra kosten worden aangerekend als ik data gebruik. Hoe kan dat?

 

Klantnummer
1.8023686

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

__PRESENT__PRESENT

__PRESENT

__PRESENT

__PRESENT

3 ANTWOORDEN 3

Krisja
Beginnend Backpacker

Ben je onlangs in een land geweest waar je geen roaming hebt of heb je in een land met roaming ondersteuning teveel data verbruikt zodat het deel voor roaming is opgebruikt? 

Mahid
Beginnend Wegliefhebber

Neen, ik ben deze maand niet naar buitenland geweest. Het is vreemd. Zie foto. Nog geen antwoord kunnen krijgen van Hey helaas. Screenshot 2025-05-24 170705.png

Hey Mahid, soms kan het gebeuren dat de app verkeerelijke info doorgeeft qua dataverbruik en al dan niet het buitenbundel gaan. Je kan hiervoor best de gedetailleerde factuur afwachten. Klopt deze dan nog niet, neem dan contact op de met de klantendienst via de chatbot of via sociale media.