4 weken geleden
Hallo,
Ik heb een sms ontvangen waarin staat dat ik mijn surfvolume volledig heb opgebruikt en dat ik nu boven mijn abonnement maximaal €50 extra kan uitgeven aan extra surfvolume. Dat klopt niet, aangezien ik nog surfvolume over heb in mijn huidige abonnement. In mijn account zie ik nu dat er inderdaad extra kosten worden aangerekend als ik data gebruik. Hoe kan dat?
Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groet,
__PRESENT__PRESENT
__PRESENT
__PRESENT
__PRESENT
4 weken geleden - laatst bewerkt 4 weken geleden
Ben je onlangs in een land geweest waar je geen roaming hebt of heb je in een land met roaming ondersteuning teveel data verbruikt zodat het deel voor roaming is opgebruikt?
3 weken geleden
Neen, ik ben deze maand niet naar buitenland geweest. Het is vreemd. Zie foto. Nog geen antwoord kunnen krijgen van Hey helaas.
3 weken geleden
Hey Mahid, soms kan het gebeuren dat de app verkeerelijke info doorgeeft qua dataverbruik en al dan niet het buitenbundel gaan. Je kan hiervoor best de gedetailleerde factuur afwachten. Klopt deze dan nog niet, neem dan contact op de met de klantendienst via de chatbot of via sociale media.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.