Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Stopzetten contract

BarrioR
Beginnend Wegliefhebber

Beste

 

Na de 4de poging tot stopzetting van mijn contract met bevestiging van jullie chatmedewerkers, blijf ik facturen krijgen!

Graag wens ik eindelijk van jullie gestalk vanaf te geraken en wens dan ook een finale bevestiging dat mijn contract is afgesloten! Zo niet, overweeg ik zeer sterk juridische stappent te zetten.

8 ANTWOORDEN 8

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @BarrioR ,

Sorry om te lezen dat je ons verlaat 😞

Heb je een bevestiging van je stopzetting per e-mail ontvangen?

Rizlaine

MiekeBr
Beginnend Wegliefhebber

Beste,
ik opende op 11/12/24 een contract bij jullie voor mobiel en internet. Ik had enkel vragen en kon nergens antwoorden vinden. Ik wil mijn contract dus stopzetten wegens gebrek aan communicatie maar heb nog geen easy switch. Hoe moet ik dit dan doen?

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

2 volle dagen geduldig gewacht op een antwoord... 😱

Zonder glazen bol kan ik je nu al voorspellen dat het leven voor u nog veel teleurstellingen gaat brengen. 

En dan nu een antwoord op je vraag. Had je elders een contract voor internet, dan kan je je herroepingsrecht voor internetaankoop steeds inroepen.

MiekeBr
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

Bedankt voor uw antwoord. Hoe kan ik dit herroepingsrecht inroepen? Welke stappen moet ik hiervoor ondernemen? Wat met het mobiel abonnement? Hoe kan ik dit stopzetten?

Bedankt alvast voor uw klantvriendelijkheid.

MiekeBr
Beginnend Wegliefhebber

Beste, bedankt. Waar moet ik dit document bezorgen? Hier?

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Er staat, "terugsturen naar de verkoper".

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen werknemer of onderdeel van Hey!...

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Voor meer info: 0800 85519