Beginnend Wegliefhebber

 â€¢ 

1  message(s)

Stopzetten contract

Beste

 

Na de 4de poging tot stopzetting van mijn contract met bevestiging van jullie chatmedewerkers, blijf ik facturen krijgen!

Graag wens ik eindelijk van jullie gestalk vanaf te geraken en wens dan ook een finale bevestiging dat mijn contract is afgesloten! Zo niet, overweeg ik zeer sterk juridische stappent te zetten.

Community Manager

 â€¢ 

1.8K  messages

Hallo @BarrioR ,

Sorry om te lezen dat je ons verlaat 😞

Heb je een bevestiging van je stopzetting per e-mail ontvangen?

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 â€¢ 

5  messages

Beste,
ik opende op 11/12/24 een contract bij jullie voor mobiel en internet. Ik had enkel vragen en kon nergens antwoorden vinden. Ik wil mijn contract dus stopzetten wegens gebrek aan communicatie maar heb nog geen easy switch. Hoe moet ik dit dan doen?

Wandelaar

 â€¢ 

107  messages

Er staat, "terugsturen naar de verkoper".

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen werknemer of onderdeel van Hey!...

Wandelaar

 â€¢ 

107  messages

Voor meer info: 0800 85519