Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

samedi 17 février 2024 13:48

Simkaart

Hallo,

Ik heb op 7-02-2024 2 simkaarten besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Twee dagen later was mijn simkaart toegekomen maar van de 2e simkaart geen enkel spoor of bericht. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog steeds geen simkaart ontvangen. 

Mijn simkaart is vandaag geactiveerd. Nu probeer ik een account aan te maken om mijn saldo en zo te kunnen checken maar dit gaat helaas niet. Met de gegevens die ik dan opsla kan ik dan terug niet meer inloggen. Ik begrijp er niets meer van. De app van jullie werkt totaal niet! Via de site lukt het mij ook niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Dit was het bestelnummer van mijn vrouw haar simkaart:

Bestelnummer: ORD001398548820

 

Kan jij mij soms verder helpen aub?

Groetjes Philippe Vermander

Community Manager

 • 

1.8K  messages

il y a 2 ans

Hallo @PhilippeV ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem met de my hey app?

Heb je een nieuwe sim gevraagd?

Rizlaine