op 16-12-2023 18h52
Hallo, ik heb mijn nieuwe simkaart juist in de post gekregen maar wanneer ik deze probeer te activeren krijg ik een foutmelding. Ik heb nagekeken of deze juist zijn ingevoerd maar nog steed niets. Ik krijg verder geen reactie in de chat.
op 18-12-2023 14h14
Hallo @Mathieu ,
Heb je de stappen gevolgd die in dit artikel worden beschreven?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen op facebook of instagram 😉
Rizlaine
op 19-12-2023 8h21
Hallo Rizlaine,
De link die je gepost hebt lijkt niet te werken. Verder heb ik geen facebook of instagram.
op 20-12-2023 14h52
Had hetzelfde probleem. Sowieso manueel de nummers intypen. Alles met copypasten werkt niet in hun systeem omdat het niet zo goed is geprogrammeerd. Check ook het nummer op de simkaart zelf en niet gewoon het nummer op de brief.
op 21-12-2023 16h27
Nog steeds geen hulp of reactie van Hey. Mijn simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Heel onprofessioneel allemaal, grenzend op het onwettelijke. Beter wegblijven van deze incompetente provider.
op 09-01-2024 12h09
Hallo @Mathieu ,
Sorry om dit te lezen 😞
Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.