gisteren
Nog iemand een probleem met de promotie internet van 10 euro korting voor 12 maand?
Ik kreeg reclame op een website dat ik 10 euro korting voor 12 maanden kreeg. Mijn gegevens ingevuld en mail gekregen met bestelling die 10 euro voor 12 maanden vermeld.
Als ik contract krijg staat daar 3 maanden. Gebeld met klantendienst volgens hen was de promotie afgelopen toe ik inschreef. Maar als ik een bestelbevestiging krijg met een bepaalde prijs (van welke winkel dan ook) verwacht ik ook die prijs op het contract.
Via Insta screenshot van bestelmail doorgestuurd. Antwoord 'sorry voor de verwarring. Neem terug contact op bij activatie dan passen we het aan'
Vandaag teruggebeld zelfde verhaal: kan niet promotie was niet geldig. Enfin, denk dat er ergens een fout gemaakt is, maar als ik iets bestel voor een bepaalde prijs is dat ook de prijs die ik wil betalen.
Waar moet ik dit melden?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.