op 04-12-2024 7h14
Ik wil het door Hey gegeven simkaart paswoord wijzigen (4 cijfers) in mijn eigen 4 cijfers code. Volgens de Orange medewerker moet dit minstens 8 verschillende tekens zijn. Niet bepaald handig. Bovendien bleek dat toch niet te werken. Hey wilde het niet aanvaarden. Waar zit het probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-12-2024 14h23
Hey,
@Gaia haalt inderdaad een interessant artikel aan. Maar om gewoon je pincode te veranderen heb je je PUK-code niet nodig. Alleen je oude 4-cijferige pincode, en een nieuwe 4-cijferige pincode. Als je deze 4-cijferige code vergeten bent heb je inderdaad de 8-cijferige PUK-code nodig, die naast de Klantenzone, tevens ook op je SIM-kaart-houder staat die je als brief kreeg toen je klant werd.
PUK-code in klantenzone:
VossyGamer
op 10-12-2024 0h28
https://community.heytelecom.be/t5/Blog/Hoe-vind-ik-mijn-PIN-of-PUK-code-terug/ba-p/84
Misschien dat dit artikel helpt
op 10-12-2024 14h23
Hey,
@Gaia haalt inderdaad een interessant artikel aan. Maar om gewoon je pincode te veranderen heb je je PUK-code niet nodig. Alleen je oude 4-cijferige pincode, en een nieuwe 4-cijferige pincode. Als je deze 4-cijferige code vergeten bent heb je inderdaad de 8-cijferige PUK-code nodig, die naast de Klantenzone, tevens ook op je SIM-kaart-houder staat die je als brief kreeg toen je klant werd.
PUK-code in klantenzone:
VossyGamer
op 13-12-2024 6h58
Hey het is opgelost. Bedankt
op 13-12-2024 9h59
Hey,
Goed om te horen. Maar zou je a.u.b. mijn bericht als oplossing kunnen markeren? Zo worden de indexaties van zoekmachines & bv. ChatGPT optimaler. Bedankt!
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.