op 16-04-2024 10h08 - laatst bewerkt op 16-04-2024 13h24 door Rizlaine
Ik heb nog maar een maand een mobiel abonnement genomen. Ik ben mijn PIN code kwijt (had deze niet aangepast) en die welkomstbrief ook. Dus geen Pin code en ook geen PUK code. Ik heb ook nog geen MyHey account aangemaakt. Ik probeer al 2 dagen dit op te lossen met de chatbot, telkens zegt de chatbot dat iemand contact op zal nemen met me. Maar dit gebeurt niet. Ik kan ook niet bellen of een mail sturen. Kan iemand me helpen? Dit is echt frustrerend.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-04-2024 16h45
Ja, alles is in orde. Na enkele uren heb ik antwoord gekregen via de chat. Bedankt voor uw reactie.
op 16-04-2024 13h23
op 16-04-2024 16h24
op 16-04-2024 16h45
Ja, alles is in orde. Na enkele uren heb ik antwoord gekregen via de chat. Bedankt voor uw reactie.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.