Overstap naar Hey ! geen mobiel internet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-02-2025 9h33
Geen 4G/5G na overstap naar Hey !
Ik ben 1 week geleden overgestapt van Yoin naar Hey !.
En na een week heb ik nog altijd geen internet 4G/5G.
Dit is een nachtmerrie de overstap naar Hey !
Al 6 dagen bel ik de klantendienst die men elke morgen hetzelfde belooft : morgen vroeg is het opgelost, maar elke volgende morgen hetzelfde verhaal : het is nog niet opgelost.
Ik zou zeker 2 keer nadenken voordat u naar Hey ! overstapt. De besparingen zijn niet de moeite , want het is niets als miserie de overstap naar Hey !
Denk na alvorens u overstapt naar Hey ! Niets als technische en administratieve problemen !
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-02-2025 13h05
Hey gery,
Lijkt mij persoonlijk een probleem met je APN instellingen.
Check je deze even? 🙂
Hier is een beetje info; https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/technische-vragen/hoe-stel-ik-mijn-smartphone
Gr
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 08-02-2025 21h11
Heb je je telefoon al eens herstart sinds je van simkaart wisselde?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-02-2025 11h55
Hallo @gery ,
Zou je kunnen laten weten of het probleem ondertussen opgelost is?

