Stapper
•
1 message(s)
Onterechte wijziging factuur en voorwaarden
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u naar aanleiding van mijn mobiele abonnement bij Hey Telecom. Mijn maandelijkse factuur is zonder uitleg gestegen van €9 naar €19, terwijl ik bij het afsluiten van mijn contract heb getekend voor €9 per maand. Ook is mijn datahoeveelheid van 20 GB per maand onaangekondigd aangepast.
In de factuur staat dat ik €19 vóór 3 februari 2025 moet betalen, anders wordt mijn abonnement afgesloten. Dit is onacceptabel, aangezien ik niet akkoord ben gegaan met deze wijzigingen.
Ik verzoek u dringend om dit te onderzoeken en mijn abonnement te herstellen volgens de oorspronkelijke voorwaarden. Ik hoor graag hoe dit wordt opgelost.
Met vriendelijke groet
Khalid

KrisM
Bewezen Wegliefhebber
•
34 messages
Dit probleem hier melden zal weinig oplossen, je contacteert hiervoor beter de klantendienst.
0
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @khalid ,
Ik begrijp helemaal dat dit vervelend voor je is. Bij Hey hebben we onlangs nieuwe mobiele aanbiedingen gelanceerd. Je kunt via deze link bekijken welke optie het beste bij je past.
Rizlaine
0
0