maandag
Ik probeer al maanden via de chat contact te nemen zodat ik mijn abonnement opnieuw op het laagste abonnement kan zetten. Er wordt gewoon niet gereageerd, na uren wachten op de chat. De service is gewoon verschrikkelijk.
Als consument heb je het recht om maandelijks het beste tarief te kiezen, al maanden betaal ik teveel. Dit is bedrog als het niet wordt toegelaten om makkelijk te switchen.
Als ik geen reactie krijg zal ik naar ombudsdienst stappen.
maandag
Al via facebook messenger geprobeerd? Daar reageren ze altijd redelijk snel op hoor. In ieder geval veel succes 🤞
8 uur geleden
Ik heb via de ombudsdienst een klacht doorgegeven. https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/. Deze heeft direct de leverancier op de hoogte gebracht.
De volgende ochtend was het in orde gebracht. Mijn abonnement werd verzet. Ik vroeg eveneens nog een compensatie via de ombudsdienst. Daar wacht ik nog op info.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.