2 weken geleden
Aangezien ik reeds een abonnement had, heb ik volgens de voordelen van Hey 10 procent korting op andere abonnementen bij hun.
Hierdoor heb ik een L gsm abonnement afgesloten dat normaal 14 euro kost maar met korting 12.6 euro is.
Ook het internet is goedkoper: 30.6 euro ipv 34 euro.
Ik heb een bevestiging op mail gehad dat mijn internet aan 30.6 euro is goedgekeurd (mail op 24/1/25) maar in mijn account staat de prijs van 34 euro.
Telefonisch contact met de klantendienst en ze zeggen dat dit via een partner van hun gaat en dat ze daar niets aan kunnen doen.
Toch raar aangezien ik het zwart op wit heb dat het internet aan 30.6 euro is maar daar kon de dame aan de lijn ook niets aan veranderen.
Ik zou zeer graag een KLACHT willen INDIENEN maar ik vind nergens waar ik hiervoor terecht kan.
Kan iemand me hierbij helpen aub?
Alvast bedankt!
2 weken geleden
Hallo An,
De klantendienst kan deze promo activeren. Ik raad je aan om ze te contacteren via chat of sociale media. Aangezien je een bevestiging hebt gekregen met de promo, heb je daar ook recht op.
Kan je de klantendienst nogmaals online contacteren en laten weten of zij je hebben geholpen? 🙂
Groeten,
Yousra
2 weken geleden
Hallo,
Dit gaan we morgen doen maar ik ben benieuwd hoelang we gaan moeten wachten.
Dinsdag heb ik dit ook geprobeerd en na 1 uur wachten (van 19u tot 20u) heb ik het opgegeven.
Hopelijk morgen meer succes !
Bedankt voor de info.
2 weken geleden
Hallo,
Zoals vermeld heb ik vandaag al proberen contact op te nemen met de klantendienst via chat.
Een hele voormiddag gewacht op antwoord, het is zelfs zo erg dat de chat gewoon van zichzelf sluit zonder antwoord.
Deze namiddag om 14u15 terug een chat opgestart en nu, 16u48, nog steeds geen reactie.
Is dit normaal en hoe kan men nu een oplossing voor een klacht geven als men geen reactie geeft, zelfs als er telefonisch wordt gezegd om per chat contact op te nemen?
een week geleden
Het kan inderdaad langer duren voor je contact hebt op de chatbot.
Heb je al geprobeerd via sociale media zelf? Daar kan de chat blijven openstaan. Yannick
maandag
Hallo,
Ik heb nog niet geprobeerd via social media aangezien ik dit bewust niet heb.
Daarbij, is dit toch niet logisch dat je via social media moet gebruiken als er met 'contacteer ons' de chatfunctie of telefonie bestaat.
Ik heb nu gewoon een foto van mijn mail via de chat gestuurd in de hoop dat ze in Istanbul (waar blijkbaar veranderingen van de contracten worden gemaakt) deze kunnen zien en daarop reageren maar helaas na 5 dagen nog steeds geen reactie.
ZEER SLECHTE service en nu weet ik nog altijd niet waar ik klacht kan indienen, daar antwoorden jullie ook niet echt op. Kan je me dus ook op deze vraag een duidelijk antwoord geven aub?
Alvast bedankt,
dinsdag
Hallo @An ,
Als je de bevestiging per mail hebt ontvangen, zou de korting zichtbaar moeten zijn op je factuur. 🙂
dinsdag
Dat zou je inderdaad denken maar helaas is dit niet het geval.
Ik heb gisteren nog eens telefonisch contact gehad en blijkbaar zat er een fout in het systeem want je kan geen 2 kortingen krijgen op 1 abonnement.
Het systeem is dan nog steeds fout aangezien het nog op de site staat.
Afwachten op het eerste factuur en dan nog maar eens contact opnemen.
Met andere woorden: goedkoop is niet altijd goede koop
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.