op 11-06-2024 16h14
Na omzetting van XL naar L vorige maand kreeg ik nu de melding dat al mijn mobiele data al opgebruikt was hoewel ik niets veranderd heb in gebruik. Na meerdere pogingen tot contact via de chat probeer ik nu deze manier eens. Na het ontvangen van mijn factuur blijkt dat in de vorige periode zogezegd bijna geen GB gebruikt is en deze maand dus alles al opgebruikt op 4 dagen. Ik veronderstel dus dat hier een fout is gebeurd bij de omzetting, kan ik hier iets aan doen of dit nagaan op een manier?
op 18-06-2024 13h16
Hallo @kinjo37 ,
Dit is een bekend incident 😞
Onze excuses...
Het is een probleem met de app...
Rizlaine
op 20-06-2024 11h32
Dank u voor het antwoord, maar is hier dan niets aan te doen? Ik heb nu 25 dagen geen mobiele data meer door dit voorval terwijl ik natuurlijk wel gewoon betaal voor deze maand.
op 20-06-2024 15h05
Hallo @kinjo37 ,
Wij kunnen je hier moeilijk mee helpen. De klantendienst van Hey! is wel beschikbaar via Messenger en Instagram. Ik raad je aan om daar contact met hen op te nemen. Zij kunnen dit voor je onderzoeken en het nodige doen om je te helpen.
Groetjes,
Yousra 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.