Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

mardi 11 juin 2024

Omzetting tariefplan

Na omzetting van XL naar L vorige maand kreeg ik nu de melding dat al mijn mobiele data al opgebruikt was hoewel ik niets veranderd heb in gebruik. Na meerdere pogingen tot contact via de chat probeer ik nu deze manier eens. Na het ontvangen van mijn factuur blijkt dat in de vorige periode zogezegd bijna geen GB gebruikt is en deze maand dus alles al opgebruikt op 4 dagen. Ik veronderstel dus dat hier een fout is gebeurd bij de omzetting, kan ik hier iets aan doen of dit nagaan op een manier?

Community Manager

 • 

1.8K  messages

il y a 1 an

Hallo @kinjo37 ,

Dit is een bekend incident 😞
Onze excuses...
Het is een probleem met de app...

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Dank u voor het antwoord, maar is hier dan niets aan te doen? Ik heb nu 25 dagen geen mobiele data meer door dit voorval terwijl ik natuurlijk wel gewoon betaal voor deze maand. 

Moderator

 • 

206  messages

il y a 1 an

Hallo @kinjo37 , 

Wij kunnen je hier moeilijk mee helpen. De klantendienst van Hey! is wel beschikbaar via Messenger en Instagram. Ik raad je aan om daar contact met hen op te nemen. Zij kunnen dit voor je onderzoeken en het nodige doen om je te helpen.

Groetjes, 

Yousra 🙂