Beginnend Wegliefhebber
•
1 Bericht
Nieuwe activatie - geen mobiel internet
Hej,
Telefoon Motorola G53 - 5G - nieuw abonnement
Ik heb net mijn sim gekregen, alles geactiveerd, account aangemaakt enz... Bellen werkt, SMS werkt enkel mobiel internet werkt niet. 5G (of 4g(+)) icoon licht even op, er staat dan een uitroepteken in het signaalveld en het 5G icoon wordt terug donker. Dit in een loop.
Ik heb de standaard internet instellingen geprobeerd (mworld.be), herstart, geen oplossing. Ik heb de FAQ gevolgd op https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-support/technische-vragen/hoe-stel-ik-mijn-smartphone , nieuwe APN gemaakt, deze ook gekozen, toestel herstart, geen oplossing. Op dit forum vond ik gelijkaardige problemen, opgelost met een reset naar de standaarinstllingen. Uitgevoerd, toestel herstart, geen oplossing.
Wat kan ik nog doen?

Gaia
Aspirant Hiker
•
59 Berichten
Simkaart uit halen gsm uitzetten
Simkaart terug in steken en gsm aanzetten
0
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K Berichten
Hallo @custk9 ,
Heeft het antwoord van @Gaia je geholpen?
0
0
Jurgen2407
1 Bericht
Hier hetzelfde probleem. Overstap naar hey telecom, mobiele data springt aan en uit
0
0
YousraB
Moderator
•
252 Berichten
Hey @Jurgen2407, Indien geen van de oplossingen die je hier kunt vinden je kunnen helpen, raad ik je aan om de klantendienst te contacteren. Dit kan via de chat of op sociale media, zoals Facebook en Instagram.
0
0