Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Mijn begindatum van mijn contract is anders dan de begindatum op de factuur.
Mijn gsmnummer werd op 25 november geactiveerd (ik heb 22 november ingetekend). Maar ik kreeg nu al een factuur voor de periode van 11 november tot 10 december. Met andere woorden wordt ik voor 2 weken te veel gefactureerd. Heel bizar.
Ook geen eenmalig iets, want bij 2 van mijn vrienden die op mijn aanraden op de zelfde dag een abbonement hebben afgesloten, is het net hetzelfde. Ook zij hebben beide een factuur die 2 weken vroeger al start.

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @aarrnnoo ,
Kun je me deze voorbeelden privé sturen, zodat ik ze met het team kan bespreken?
Voor een analyse van je factuur kun je contact met ons opnemen via chat of sociale media.
Je moet ook weten dat prorata wordt aangeboden 🙂
Rizlaine
1
0
Jurisco
Beginnend Wegliefhebber
•
2 messages
Ik heb dezelfde probleem, er is geen prorata op de factuur toegepast.
1