Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn begindatum van mijn contract is anders dan de begindatum op de factuur.

aarrnnoo
Aspirant Wegliefhebber

Mijn gsmnummer werd op 25 november geactiveerd (ik heb 22 november ingetekend). Maar ik kreeg nu al een factuur voor de periode van 11 november tot 10 december. Met andere woorden wordt ik voor 2 weken te veel gefactureerd. Heel bizar.

Ook geen eenmalig iets, want bij 2 van mijn vrienden die op mijn aanraden op de zelfde dag een abbonement hebben afgesloten, is het net hetzelfde. Ook zij hebben beide een factuur die 2 weken vroeger al start.

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @aarrnnoo ,

Kun je me deze voorbeelden privé sturen, zodat ik ze met het team kan bespreken?

Voor een analyse van je factuur kun je contact met ons opnemen via chat of sociale media.
Je moet ook weten dat prorata wordt aangeboden 🙂

Rizlaine

aarrnnoo
Aspirant Wegliefhebber

Een tijdje geleden gedaan. Al vind ik het bericht wel niet terug op de website, dus geen idee of het gelukt is.

Jurisco
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb dezelfde probleem,  er is geen prorata op de factuur toegepast.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Jurisco ,

Dat is vreemd, kun je contact met ons opnemen via chat of sociale media? Dan kunnen we je factuur analyseren en corrigeren.

Rizlaine