Aspirant Hiker
•
125 messages
Mededeling: hey! verlaagt prijzen & biedt de scherpste deals!
Hey,
Goed nieuws voor mobiele gebruikers! Het hey!-merk van Orange reageert snel op de komst van nieuwe telecomspeler Digi.
Vanaf 18 december vernieuwt hey! haar abonnementen:
- Mobile S: 15 GB, onbeperkt bellen en sms’en voor slechts €5/maand
(identiek aan Digi, maar bij hey!: een eerste klasse 5G-netwerk). - Mobile M: 25 GB voor €9/maand (vergeleken met Digi’s 20 GB voor €8).
- Mobile L: 50 GB voor €14/maand (vergeleken met Digi’s 30 GB voor €14).
✨ En nu levenslang (promo): maarliefst 80 GB in totaal! - Mobile XL: Maar liefst 160 GB voor €25/maand.
✨ En nu levenslang (promo): maarliefst 200 GB in totaal!
Hey! biedt ook 4G én 5G, terwijl Digi voorlopig alleen 4G ondersteunt. Dankzij deze aanpassing krijgen klanten niet alleen meer keuze, maar ook toegang tot scherpe deals. Een mooie win voor Belgische telecomgebruikers! 🎉
Wat vinden jullie?
VossyGamer

gargamel
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Geldt het nieuwe tarief ook voor bestaande klanten of moeten wij eerst ons abonnement opzeggen en dan een nieuw afsluiten?
1
0
Gaia
Aspirant Hiker
•
59 messages
Ik heb juist mijn oude abonnement van 40 gb €10 overgezet naar €9 50 gb de rest bleef hetzelfde
Ik ben er wel blij mee
0
0
xilou
Aspirant Wegliefhebber
•
9 messages
En nu nog iets extra voor vast internet 🙂
2
0
Woutizle
Wandelaar
•
7 messages
Hoe zit het met de 5 euro korting for life? Telt deze ook op deze abonnementen?
2
0
Krisja
Wandelaar
•
107 messages
Vanaf woensdag zou het dan i.p.v. 20Gb, onbeperkt moeten zijn.
3
0
tisse
Beginnend Wegliefhebber
•
1 message(s)
Ik heb de youth korting maar de app & site geven de melding dat ik mijn abonnement niet kan veranderen, iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
0
0
shop
Aspirant Wegliefhebber
•
4 messages
Nog iemand problemen om te wisselen van abbo? Ik krijg steeds onderstaande melding:
De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.
5