een week geleden - laatst bewerkt dinsdag
Hey,
Goed nieuws voor mobiele gebruikers! Het hey!-merk van Orange reageert snel op de komst van nieuwe telecomspeler Digi.
Hey! biedt ook 4G én 5G, terwijl Digi voorlopig alleen 4G ondersteunt. Dankzij deze aanpassing krijgen klanten niet alleen meer keuze, maar ook toegang tot scherpe deals. Een mooie win voor Belgische telecomgebruikers! 🎉
Wat vinden jullie?
VossyGamer
een week geleden
Geldt het nieuwe tarief ook voor bestaande klanten of moeten wij eerst ons abonnement opzeggen en dan een nieuw afsluiten?
een week geleden
Hey,
De bestaande abonnementen worden verbeterd voor iedereen. Je kan dus gewoon zoals normaal veranderen tussen abonnementen.
VossyGamer
een week geleden
Ik heb juist mijn oude abonnement van 40 gb €10 overgezet naar €9 50 gb de rest bleef hetzelfde
Ik ben er wel blij mee
een week geleden
En nu nog iets extra voor vast internet 🙂
een week geleden
Dat zal wel komen als DiGi zijn internet overal geïmplementeerd is. Nog enkele jaren geduld...
maandag
Misschien een prijsdaling , of een lichte snelheids verhoging ? Hopelijk toch een kleine reactie van Hey ! 🙂
zaterdag
Hoe zit het met de 5 euro korting for life? Telt deze ook op deze abonnementen?
zondag
Ja bij mij toch wel en ik heb juist een abonnement wijziging gedaan
zondag
Ik heb net gezien dat ze ons abonnement van 9 euro per maand voor 50 gb hebben aangepast naar 9 euro per maand voor 20 gb. Nog even afwachten maar ze hebben precies onze korting afgepakt..
zondag
Vanaf woensdag zou het dan i.p.v. 20Gb, onbeperkt moeten zijn.
maandag - laatst bewerkt maandag
Nee die 20 wordt 25 GB met onbeperkt bellen/ sms voor 9 €. staat in de openingspost .
5 € voor 15 GB met onbeperkt bellen / sms
Ik vrees wel dat wie 5 € for life hier hun korting zal verliezen, maar de prijzen worden dus toch goedkoper.. ..
dinsdag
Een vergissing mijnentwege. Even het onbeperkt bellen verward met onbeperkte data. Waarschijnlijk omdat ik 15Gb op een smartphone al "onbeperkt" vind 🙂
dinsdag
Korting blijft behouden zie ik bij mij 😉
dinsdag
Ik heb de youth korting maar de app & site geven de melding dat ik mijn abonnement niet kan veranderen, iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
dinsdag
Nog iemand problemen om te wisselen van abbo? Ik krijg steeds onderstaande melding:
De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking.
dinsdag
Je kunt maar 1 keer om de 30 dagen een wijziging aan je abonnement doen
dinsdag
Dit is de eerste keer dat ik een abbo probeer te wijzigen
dinsdag
Dat is het niet hoor, ik heb dat ook nog geprobeerd en was nog nooit veranderd van tarief, is gewoon hun systeem die op niks trekt !
dinsdag
Die melding is er al lange tijd (één jaar) kheb het ook voor, gevraagd via messenger om te veranderen maar na 8 uren nog geen antwoord.
Ik wil ook nog 2 Gsmnr overzetten naar Hey die bij een andere provider zitten en bestelproces lukt ook niet.
Ik vermoed dat hun systeem plat ligt.
dinsdag
Vervelend dat ze dat naar iedereen een mail sturen dat wijzigen van abbo eenvoudig kan....
Vermoedelijk hebben ze het heel druk 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.