Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Makkelijk en snel overstappen... niet met Hey Blijkbaar

ChaRon
Beginnend Wegliefhebber

Probeer nu al 10 dagen om mijn activatie te bestendigen. Onmiddellijk na aanvraag mail gekregen dat activatie binnen de 24hr zal gebeuren, geen nieuwe SIM nodig want ik kom van Orange, lekker gemakkelijk.... Helaas. 2x contact opgenomen via chat, 4x per telefoon en telkens krijg ik hetzelfde antwoord. Er is blijkbaar een onderliggend probleem, er wordt een dossier opgemaakt en binnen de 24hr zou probleem opgelost zijn. We zullen u terug contacteren om dit te bevestigen. Helaas gebeurt er niets. Ik kom van Orange, zelfde provider toch?

6 ANTWOORDEN 6

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @ChaRon ,

Het spijt me dat je zoveel problemen hebt ervaren. hey! maakt inderdaad deel uit van Orange en we doen ons best om dit snel op te lossen. Onze teams werken eraan en je zult snel meer nieuws ontvangen.

Dank je wel voor je geduld en excuses voor het ongemak!

Rizlaine

ChaRon
Beginnend Wegliefhebber

Heb ondertussen de vraag gekregen via mail of bovenstaande post van Rizlaine mijn probleem heeft opgelost... Neen dus nog altijd oorverdovende stilte van Hey kant én nog altijd geen overstap. Ik zie ook niet is dat een post op het forum 'Onze teams werken eraan en je zult snel meer nieuws ontvangen.' het probleem kan oplossen. Op 09/02 aanvraag ingediend en nog steeds geen activatie of zelfs een update van Hey...... Hallo Hey hoe zit het met de activatie, als het niet mogelijk is graag een berichtje dan kijk ik uit naar ander opties.

Omega548
Beginnend Wegliefhebber

Zelfde probleem hier. Overstap van Orange naar Hey, op vrijdag aanvraag gedaan, onmiddellijk een email ontvangen met de belofte binnen de 24h over te stappen. Dinsdag nu, nog steeds geen internet via gsm. In andere post gelezen dat aanvraag op mandag gestart moet worden omdat ze blijven liggen in't weekend. Hopelijk heb ik de klantendienst NIET nodig... Zullen zien hoelang ze erover doen om de aanvraag al dan niet te kunnen verwerken.

Hey Omega, dat is inderdaad niet fijn om te lezen.
Heb je al contact met ons via de chatbot of via sociale media?

Omega548
Beginnend Wegliefhebber

Dag Yannick. Nog geen contact gehad. Ik heb geen haast. Anderzijds verwacht ik dat het eind feb opgelost is. Ik heb mobiele data nodig voor 't werk.

Omega548
Beginnend Wegliefhebber

Update 1 week later: Geen overstap naar hey internet en geen mobiel internet. Als dit nog een week blijft duren stuur ik een brief (naar: Hey!/Orange nv/s.a. Bourgetlaan3, 1140 Brussel) waarin ik verwijs naar de contractuele clausule betreffende compensaties bij vertraging van activatie. De in het contract vermeldde link www.orange.be/easyswitch draait op niks uit. Wordt het weer een uitdaging...? Ik regelde immers een overstap in mijn verlof zodat ik marge heb mocht om 1 of andere reden de overstap wat uitlopen. Echter heb ik mobiele data nodig voor m'n dagelijkse activiteiten en ik kan me dus geen verdere vertraging permitteren.

Update 3h later: ik belde met 5000 en kreeg een bekwame medewerker aan de lijn. Hij maakte een dossiernummer aan omdat de overstap idd vlot zou moeten gaan. We zullen zien of we maandag nog altijd in hetzelfde straatje zitten. Als dat zo zou zijn, dien ik terug te bellen naar 5000, mijn dossiernummer te vermelden en een escalatie aanvragen.