Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klant worden problemen

Stef09
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

Ondanks goede ervaringen bij mijn beide kinderen, stel ik nu toch wel een mindere ervaring vast bij mij. Klantendienst telefonisch al 2x gebeld maar kan niet zeggen wat er aan de hand is / moet wachten + chat sessies worden nooit beantwoord . Reeds op 23/3 mail ontvangen dat ik een sim kaart zou krijgen maar niets ontvangen omwille van probleem??? Verder geen informatie. Betreft klant worden met nummerbehoud. Kan iemand van heytelecom mij eindelijk zeggen wat er aan de hand is !!!! Enige reactie is dat ik mijn klantnummer en dossier moet verwijderen maar mij eens bellen om iets op te lossen, dat is veel te moeilijk. Enkel nietszeggende tips !!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Stef09,

Gelieve allereerst spoedig uw klantnummer en dossiernummer te verwijderen. Dit doe je door uw bericht te bewerken. Dit forum is publiekelijk, en iedereen kan hierdoor uw gegevens potentieel misbruiken. Als je dat hebt gedaan wil ik je gerust met algemene tips verder helpen. Maar het is echt belangrijk om eerst je persoonlijke gegevens te verwijderen.

Edit: Zie mijn onderstaande bericht.

VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Stef09,

Gelieve allereerst spoedig uw klantnummer en dossiernummer te verwijderen. Dit doe je door uw bericht te bewerken. Dit forum is publiekelijk, en iedereen kan hierdoor uw gegevens potentieel misbruiken. Als je dat hebt gedaan wil ik je gerust met algemene tips verder helpen. Maar het is echt belangrijk om eerst je persoonlijke gegevens te verwijderen.

Edit: Zie mijn onderstaande bericht.

VossyGamer

✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @Stef09,

Bedankt dat je intussen je persoonlijke gegevens hebt verwijderd. Dit klinkt als een erg frustrerende situatie, zeker als je al meerdere keren contact hebt geprobeerd op te nemen zonder duidelijk antwoord.

Belangrijk:

Is de nummeroverdracht al uitgevoerd? Is je nummer volledig bij Orange? Dat kan je checken via deze link. Het kan zijn dat Bpost je pakketje (simkaart) kwijtgeraakt is. Normaal ontvang je van je simkaart een Track & Trace via e-mail. Welke info zie je op de Track & Trace-pagina? Aangezien je simkaart blijkbaar door een probleem nog niet is aangekomen en de klantendienst geen concrete oplossing biedt, kun je misschien het volgende proberen:

• Controleer je e-mail (ook spam): Soms wordt extra informatie over leveringen of problemen per mail gestuurd.

• Vraag expliciet om een escalatie: Als je opnieuw belt, vraag dan of je probleem kan worden doorgezet naar een hogere afdeling.

• Sociale media: Men reageert soms sneller op berichten via Messenger of Twitter/X.

• Klacht indienen: Indien je nog steeds geen oplossing krijgt, kun je overwegen om een officiële klacht in te dienen bij Hey Telecom of via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie.

Hopelijk wordt je probleem snel opgelost!

PS: Ik ben ook alleen maar een klant, dus gelieve niet boos te zijn tegenover mij, want ik spendeer mijn eigen tijd aan het geven van tips en ervaringen om klanten te proberen te helpen. 😉 

VossyGamer