op 01-10-2024 12h03
Beste,
Ik zou graag mijn facturatieadres wijzigen van mijn account.
Als ik dit via de app of online klantenzone probeer te doen krijg ik deze foutcode:
Annulering van je registratie
Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren
(Voor het development team: de API geeft een 404)
De klantendienst kan ik ook niet bereiken via Messenger of de online chat (terwijl die van 8 tot 22 bereikbaar claimt te zijn). Natuurlijk ga ik mijn nieuwe adresgevens niet doorgeven via het forum.
Kind regards,
Lesley
op 01-10-2024 13h17
Messenger support heeft ondertussen gereageerd, maar denk dat deze post nog steeds toepasbaar is met het probleem van de App.
op 01-10-2024 17h18
op 01-10-2024 17h20
Jaa bedankt! Mijn adres is gewijzigd.
Maar deze post leek me nog steeds relevant omdat dit een probleem met de app lijkt te zijn?
woensdag
Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik kan mijn adres niet online wijzigen in mijn profiel en kan ook niemand van de klantendienst bereiken via chat. Ik probeer al sinds 10u39 door iemand verder te worden geholpen...
woensdag
Bij mij antwoorde de klantendienst van de website ook niet, maar wél die van op Facebook Messenger.
donderdag
Heb je een domiciliering, dan lijkt het me logisch dat je dat adres niet kan veranderen zonder kopie van je identiteitskaart.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.