op 11-09-2024 6h03
hallo,
gisteren op 10/09/24 overstap van Orange naar Hey voor internet thuis, gsm's waren al gebeurt zonder probleem.
Voor het internet ligt dat iets anders, om 10 uur viel internet door Orange weg en na max 2 uur normaal Hey, je zou denken zelfde firma, geen probleem, intussen 20 uur later nog altijd geen internet.
Wel leuk zo in een digitale wereld waar de helft van je huis via smartapperatuur werkt. #NOTAMUSED
vooral dat we door geen internet geen zicht hebben op onze baby valt me enorm zwaar.
Is er IEMAND die ons kan helpen want de support laat echt te wensen over.
Vriendelijke groeten en hoop op snelle hulp
op 20-09-2024 11h31
Hallo @Dave ,
Sorry om dat te lezen 😞
Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?
Ze zullen een technisch dossier voor je aanmaken om een oplossing te vinden.
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.