Profil de M_A

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

Ik kan geen account aanmaken

Hallo, ik ben al 3 dagen klant bij hey!telecom maar kan nog steeds geen account aanmaken om mijn verbruik te zien, mijn facturen te kunnen betalen etc. Ik probeer al de hele tijd iemand te bereiken of met iemand te spreken maar dit lukt niet zowel op sociale media als via de website. Ben hier echt niet van gediend 

@Rizlaine @Wendy 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @M_A ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?
Je moet op dezelfde dag als de activering toegang hebben tot jouw customer zone.

De klantendienst moet een technisch dossier voor je openen

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Mijn simkaart is sinds deze morgend geactiveerd. Ik wil me nu een account aanmaken maar dit lukt niet. Ik dacht dat de registratie gelukt was maar dan kon ik even later dan weer niet inloggen met de gegevens die ik had opgegeven. Ben echt radeloos nu. Weet niet meer wat ik kan doen ;-(

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @PhilippeV ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

Aspirant Wegliefhebber

 • 

3  messages

hallo, ik kan ook geen account maken. Derde poging met simkaart, nu lijken we activering te krijgen, maar voor een account te maken verwijst men naar een sms-code, maar wij ontvangen geen sms omdat het lijkt of we nog steeds geen mobiel internet hebben. Help! Facebook en chat al avonden en dagen geprobeerd! 

Moderator

 • 

252  messages

Dag @vraag , 

Is het probleem ondertussen opgelost? Als dat niet het geval is, moet je de klantendienst van Hey contacteren, want het is inderdaad niet normaal dat je nog steeds geen sms hebt ontvangen. Ik raad je aan om de klantendienst via Facebook, Instagram of de chat te blijven contacteren, totdat ze een oplossing hebben gevonden.

Groetjes,

YousraB 😊

Loading...