Aspirant Wegliefhebber

 â€¢ 

8  messages

mardi 20 février 2024 09:44

Hey internet

Allo, mijn internet is vrijdag 16/02/2024 overgeschakeld van Orange naar Hey! . Maar in My Hey! onder product zie ik dat Begin datum Contract is nog niet ingevuld .... waarom niet?

Community Manager

 â€¢ 

1.8K  messages

il y a 2 ans

Hallo @Rosario ,

Het zal even duren, maar je kan het terugvinden op je factuur 😉

Rizlaine

Aspirant Wegliefhebber

 â€¢ 

8  messages

il y a 2 ans

Ja , dat verwacht ik wel dat op mijn factuur zal in orde komen .... dat zou nog mankeren dat dan nog niet in orde zou zijn .

Maar waarom zetten ze niet hun website (My Hey!) direct in orde ? Bij Hey! zijn ze blijkbaar niet van de snelste en zo creëren altijd verwaringen ....

Aspirant Wegliefhebber

 â€¢ 

8  messages

il y a 2 ans

Hallo Rizlain ,

In My Hey! is de datum van Begin contract nu ingevuld , daarvoor bedankt. Maar ik heb nog een vraagje : In mijn verbruiksgegevens bekijken van internet staat nog niets ingevuld . Daardoor kan ik niet mijn verbruik van mijn internet opvolgen . Kunt jij dat in orde brengen aub ? Alvast bedankt . Rosario

Community Manager

 â€¢ 

1.8K  messages

Hallo @Rosario ,

Voor mobiele data of hey! internet?

Aspirant Wegliefhebber

 â€¢ 

8  messages

Voor Hey! internet ....

Aspirant Wegliefhebber

 â€¢ 

8  messages

Hallo Rizlain ,

Ik heb vandaag gekeken In "mijn verbruiksgegevens bekijken " van internet  en het is nog niet in orde .... wanneer ga u dat in orde brengen ? Hey internet (1).jpg

 

Aspirant Wegliefhebber

 â€¢ 

8  messages

Allo Rizlain,

Ik heb vandaag gekeken In "mijn verbruiksgegevens bekijken " van internet  en het is nog niet in orde .... wanneer ga u dat in orde brengen ? 

Community Manager

 â€¢ 

1.8K  messages

Hallo @Rosario ,

hey! internet is unlimited...