Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hey 20 Gb voor 10 euro.

guy001
Beginnend Wegliefhebber

Waarom kan ik als bestaande klant niet gebruik maken van de promo Hey 20gb voor 10 euro ipv. 15 euro.

Moet ik nu echt eerst naar een andere provider gaan. Of kan iemand dit voor mij regelen?

Chat functie van Hey werkt trouwens ook niet 😞

@Rizlaine 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

guy001
Beginnend Wegliefhebber

Beste, @Rizlaine

Ik heb gebruik kunnen maken van de chat functie via de browser DuckDuckGo. (werkt voor mij niet via Chrome, Firefox of Edge )

Na 2-3 uur werd ik geholpen.

Ik had gevraagd voor de promo maar die was inderdaad alleen voor nieuwe klanten.

Toen ik vermelde dat ik dan gewoon zou overstappen naar een andere provider kan er plots een uitzondering worden gemaakt. ¯\_(ツ)_/¯

Hiervoor hadden ze een ticket aangemaakt.

Ik moest in My HEYmijn abo aanpassen naar het 15 euro abonnement en wachten tot het abonnement geactiveerd was. (+- 5min)

Daarna moest ik weer contact opnemen in de chat en het ticket vermelden. (de chat stond gelukkig nog open)

De promo werd toegevoegd en heb hier een bevestiging van ontvangen.

Mvg Guy

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @guy001 ,

Deze promotie is voor nieuwe activaties.

Kreeg je een korting toen je activeerde?

Rizlaine

guy001
Beginnend Wegliefhebber

Beste, @Rizlaine

Ik heb gebruik kunnen maken van de chat functie via de browser DuckDuckGo. (werkt voor mij niet via Chrome, Firefox of Edge )

Na 2-3 uur werd ik geholpen.

Ik had gevraagd voor de promo maar die was inderdaad alleen voor nieuwe klanten.

Toen ik vermelde dat ik dan gewoon zou overstappen naar een andere provider kan er plots een uitzondering worden gemaakt. ¯\_(ツ)_/¯

Hiervoor hadden ze een ticket aangemaakt.

Ik moest in My HEYmijn abo aanpassen naar het 15 euro abonnement en wachten tot het abonnement geactiveerd was. (+- 5min)

Daarna moest ik weer contact opnemen in de chat en het ticket vermelden. (de chat stond gelukkig nog open)

De promo werd toegevoegd en heb hier een bevestiging van ontvangen.

Mvg Guy

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Blij te lezen dat er een oplossing is gevonden 🙂