op 17-06-2024 17h03
Ik heb mijn simkaart ontvangen, geactiveerd via de website en vandaag (24h), viel mijn netwerk weg van mijn vorige provider (undo).
Echter als ik de Hey telecom simkaart insteek en activeer heb ik geen netwerk. (al gedurende 3 uur)
Ik ben dus onbereikbaar op dit ogenblik.
Volgens Undo is mijn abonnement inactief, Hey telecom zegt dat een nummeroverdracht tot 24h duurt.
Ik ben al vaak van provider gewisseld, en meestal was dit enkele minuten tot max een half uur
op 18-06-2024 13h06
op 18-06-2024 13h58
Helaas nog steeds niet opgelost
Al 24h onbereikbaar, en al 48h sinds de sms dat de nummeroverdracht ging beginnen.
Hey is ook onbereikbaar...
op 18-06-2024 16h09
Dit is niet normaal... Je kan contact opnemen met de klantenservice via chat of sociale media.
Aarzel niet om me op de hoogte te houden!
op 18-06-2024 16h11
Heb ik gedaan en dit kan meerdere dagen duren.
Dus meerdere dagen onbereikbaar... topservice
Goedkoop = duurkoop!
op 18-06-2024 16h12
Hebben ze je verteld wat het blokkeert?
op 18-06-2024 16h13
neen
op 18-06-2024 16h16
Kan ik ondertussen naar een andere provider (orange, ...) overschakelen om toch bereikbaar te zijn?
op 20-06-2024 14h55
Dag @pve ,
Aangezien het nummer nog niet actief is op het netwerk, kan het ook niet worden overgedragen. 😞
Ik raad je aan om contact te blijven opnemen met de klantendienst van Hey! via Messenger of Instagram. Zij kunnen je hierbij helpen en meer informatie geven over de situatie.
Groetjes,
Yousra 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.