4 weken geleden
12 uren gewacht in chat van support dienst. Geen enkel antwoord gekregen. Is al tweede dag op rij. Zeer ondermaats en onprofessioneel.
4 weken geleden
Hallo, de privacy instellingen van je browser kunnen een rol spelen (als je net iets te veel zaken blokkeert), en als je adblockers gebruikt zet je die best lang genoeg af voor de registratiepagina. Het is zelfs mogelijk dat chatverzoek er nooit door raakte wegens gebruikte privacy beschermers in de browser. Bekijk dit eens? mvg, Jaak.
4 weken geleden
Chrome, Safari, Firefox, allemaal adblockers uitgeschakeld. Op geen enkele browser krijg ik antwoord van een medewerker. Het eindigt telkens met "Bedankt! Ga niet weg, mijn collega zal dit zo dadelijk overnemen."
4 weken geleden
Hallo, tijdens mijn overstap naar hey gebruikte ik een oude gsm waarin ik de SIM van oude provider stak. (Ik deed nummerbehoud) Zo was ik zeker dat ik de SMSjes met codes en instructies kreeg. Dit idee kwam niet zomaar uit de lucht vallen. Ik had namelijk luttele weken voordien een overstap gedaan, maar de dekking/ontvangst was bedroevend en ik besloot naar Hey te gaan. Hoedanook, daardoor ontdekte ik dat een tweede toestelletje me in december wat haren op het hoofd had kunnen besparen. Ik hoop dat het je lukt. Jaak
4 weken geleden - laatst bewerkt 4 weken geleden
Misschien kan hier iemand helpen indien je zegt welke foutmelding je krijgt en wat je waar hebt ingevuld?
Via Messenger krijg je altijd antwoord, maar dat kan een paar dagen duren...
4 weken geleden
"Het ingevoerde nummer is onjuist, werd reeds geregistreerd of uw abonnement werd nog niet geactiveerd. Voer het juiste nummer in of wacht nog even tot je onze verwelkomingsmail ontvangen hebt. Contacteer de klantendienst via de chat voor meer informatie."
Het abonnement is reeds actief, ik maak er al gebruik van. Het gsm nummer is zeker juist. Ik ben nog niet tot een registratie gekomen en heb nog geen mail ontvangen. Heb reeds tientallen pogingen ondernomen om de chat van de website te contacteren. Ook al gestuurd naar hun Messenger..
4 weken geleden - laatst bewerkt 4 weken geleden
Welk nummer (telefoonnummer of Easyswitch?) waar ingevuld ? normaal krijg je een mail zoals deze :
|
in geval van telefoon. Pas daarna kan je je MyHey activeren. Voor internet is de mail /SMS iets anders, je krijgt een nummer dat je bij easyswitch kan invullen en daarna een tweede code via SMS( of mail, weet ik niet meer zeker.) |
4 weken geleden
Hier word ik naar toe gestuurd om een account aan te maken. Bij het invullen krijg ik dan foutmelding. De mail die u toont heb ik wel degelijk kunnen ontvangen maar daar kan ik geen account voor het klantenportaal aanmaken.
test
4 weken geleden
en heb je een mobiel abo, internet of beide?
4 weken geleden
Enkel mobiel
4 weken geleden
Dan zou je van 8080 een sms-je moeten gekregen hebben dat verwijst naar https://heytelecom.be/welkom
Daar kan je dan registreren. Ik heb daar voor mijn echtgenote ook problemen gehad. Na een paar keer de "loop" inloggen/registreren/inloggen etc doorlopen te hebben is het dan uiteindelijk gelukt . Zeker ben ik niet meer, maar ik dacht tel+internet gekozen te hebben alhoewel internet op een ander klantnummer staat. Succes!
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.