op 22-03-2024 14h12
Beste
ik krijg hier men eerste volledig factuur voor 98€
wat opvalt is dat er opstartkosten worden aangerekend voor 59€ niet tegenstaande ik van Orange naar hey ben overgestapt dit zou zonder opstartkosten zijn
ook staat er voor men internet 39€ terwijl ik voor de eerste 3 mnd 10€ per maand vermindering zou krijgen
ook heb ik nog een tegoed van Orange van 35,32€
kan dit alles nagekeken worden aub
ik heb ook alles op de chat gezet , ook Copys van mijn facturen, maar tot nu geen reaktie
danny klantnummer 1.8452589
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-03-2024 18h40
Hi,
jazeker, heb ook vandaag gezien dat er een krediet van 59€ open staat ter vergoeding van de opstartkosten, ik hoop nu dat alles in orde komt,
groetjes Danny
op 22-03-2024 16h59
Beste ik kom hier op
in de chat wordt ik nu als 2 uur doodgezwegen en je hebt geen andere mogelijkheid tot contact
nogmaals is de discutie van 59€ voor een interventie gisteren door een technieker, er is duidelijk gecommuniceerd via tel. Dat wanneer de fout bij mij zou liggen ik de kosten van 59€ moet betalen indien de fout bij Orange de kosten aangeboden worden (m.a.w. gratis) dit staat ook duidelijk op de technische fiche waar de techneut schrijft bij aangeboden in geval van herstelling waarbij Orange verantwoordelijk is JA
Dit betekend volgens mij dan dat de interventie gratis is, toch wordt dit aangerekend, dit zijn geen goede praktijken
sinds 14:30u wordt er geen communicatie meer gegeven op de chat, zeer merkwaardig
door dood te zwijgen wordt dit NIET opgelost
op 28-03-2024 16h43
Hey Danny, heb je al contact opgenomen met Hey! via een privebericht op social media?
op 28-03-2024 18h40
Hi,
jazeker, heb ook vandaag gezien dat er een krediet van 59€ open staat ter vergoeding van de opstartkosten, ik hoop nu dat alles in orde komt,
groetjes Danny
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.