een maand geleden
Beste community,
Na al die tijd is het eindelijk zover: de eSIM is beschikbaar bij Hey Telecom! Ik heb met succes mijn fysieke simkaart omgezet naar een eSIM via de instellingen op mijn iPhone.
Het enige wat je nodig hebt, is wifi. Volg gewoon deze stappen:
1. Ga naar Instellingen
2. Selecteer Mobiel netwerk
3. Kies jouw simkaart
4. Tik onderaan op Zet om naar eSIM
En voila , je hebt nu een eSIM!
Veel succes!
een maand geleden
Je stappenplan beschrijft hoe je een fysieke simkaart kopieert naar de eSIM van je telefoon, maar wat heeft Hey! hiermee te maken? Kan je als nieuwe klant ook een profiel downloaden door een QR-code te scannen?
4 weken geleden - laatst bewerkt 4 weken geleden
Op dit moment vermeldt Hey Telecom niets over het leveren van eSIM aan nieuwe klanten, maar ik hoop dat deze optie binnenkort beschikbaar komt.
Voor degenen die al een fysieke simkaart hebben en deze willen omzetten naar een eSIM: dit is nu mogelijk omdat Hey Telecom de optie heeft toegevoegd. Zodra je de conversie uitvoert, ontvang je een e-mail van hen met de titel “Je aanvraag tot simkaartvernieuwing” als bevestiging.
Hopelijk maakt dit het duidelijker voor iedereen!
2 weken geleden
Na het overzetten van mijn Orange (E)sim naar Hey! zie ik in de MyOrange app ook de mogelijkheid om sim naar esim of esim op ander toestel te zetten.
woensdag
Heb je dit al gelezen?
woensdag
Wat Rizlaine zegt klopt.
Hey biedt geen ondersteuning aan voor eSim op dit moment. Dit is een optie dat Apple zelf aabied.
Als er iets misloopt bij de switch van fysieke naar eSim kan Hey niet helpen.
woensdag
woensdag
Het delen van ervaringen en informatie kan juist helpen om misverstanden te voorkomen en gebruikers beter te informeren. Als iemand goed weet hoe eSIM werkt, kan zo’n handleiding nuttig zijn. Natuurlijk is het belangrijk om correcte en duidelijke informatie te geven, zodat iedereen zelf een weloverwogen keuze kan maken. Uiteindelijk blijft het aan de gebruiker om te beslissen of eSIM voor hen de juiste optie is.
woensdag
Het is niet Apple die eSIM-diensten aanbiedt, maar de provider zelf. Als je een gevorderde gebruiker bent en weet hoe je technologie moet gebruiken, dan is Hey! een prima keuze. Voor mensen die twee of meer simkaarten nodig hebben, is eSIM een handige oplossing. Anders kun je gewoon de fysieke simkaart blijven gebruiken. Op dit moment heb ik geen problemen met eSIM, en mocht je toch tegen problemen aanlopen, kun je altijd een nieuwe fysieke simkaart aanvragen.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.