Aspirant Wegliefhebber
•
7 messages
Ervaringen internet thuis
Ik wil via deze weg eens polsen naar de ervaring van mensen die vast internet thuis hebben via Hey! Ik vind heel wat negatieve commentaren over de klanten service en hoe die moelijker te bereiken zijn, maar vind niet zoveel info over hoe het vaste internet ervaren wordt.
VossyGamer
Aspirant Hiker
•
125 messages
il y a 1 an
Hey,
Het hey! internet is technisch identiek aan dat van bij Orange (dus zeer kwalitatief), alleen betaal je een veel lagere prijs. Momenteel is er een actie gaande waardoor je levenslang 10 €/maand korting kan krijgen op onbeperkt internet (maar 29 €/maand dus). Het enige verschil is dat je niet naar een fysieke Orange shop kan gaan. Maar dat is niet nodig, want je kan hey! bereiken via de chat (website & Messenger) of via telefoon (0 800 055 19).
VossyGamer
4
Woutizle
Aspirant Wegliefhebber
•
6 messages
il y a 1 an
Wij hebben ook hey internet. Wij kwamen van Orange en is echt hetzelfde. Wij halen ook altijd 145 /15 dus zeer tevreden. En voor die paar keer dat je de helpdesk nodig hebt stuur je gewoon een bericht via facebook. Onverslaanbaar voor die prijs. Natuurlijk weet ik ook niet wat je precies bij Telenet hebt natuurlijk...
0